maandag 23 juli 2007

De mind als Google

Waarom zou ik een pijl in het FedEx logo moeten zien? Word ik daar gelukkig van? Vroeg een lezer mij per mail.

Misschien wel, doordat je uitgedaagd wordt beter te kijken. De oplossing ligt recht voor onze neus maar we zien het niet. Voor elk probleem is een oplossing, net zoals er in buurt van brandnetels altijd dovenetels te vinden zijn. The Secret, de Wet van Aantrekking, gaat over bewustwording, je bewust worden van al je mogelijkheden en dat begint met rustig observeren, waar sta ik ... en waar wil ik naar toe? John Assaraf de man van het “vision board” in The Secret, leert ons dat wij onze mind kunnen gebruiken als Google, je geeft gewoon opdracht aan je mind te vinden wat je zoekt.
Probeer het maar, geef je mind de opdracht; "vind de pijl! "

Laat mij weten als het je gelukt is…. Succes!

Groetjes Jolande.

PS: Mocht het nu echt niet lukken, morgen verklappen wij waar de pijl staat!

Geen opmerkingen: