zaterdag 3 december 2011

Driedelige triller van Rogier Hofman

Sinds enkele maanden vangen wij een neefje op. Dat lieve kind heeft ADHD, wij dachten dat de harmonieuze stabiele sfeer in onze woning hem tot rust zou brengen. Helaas, na drie weken stond ons leven en huis totaal op de kop! Wat een chaos! Zijn energie is zo sterk dat hij ons compleet meeneemt op zijn trilling. Na twee maanden was ik zover dat ik riep; ‘Hij eruit of ik eruit!’ Ik ben in de afronding van mijn boek, het manuscript had vorige week klaar moeten zijn. Al die maanden heb ik geen tijd meer voor mezelf gehad, en geen letter geschreven. Ik zat erdoor, totaal gefrustreerd. Marius troostte mij door te vertellen over een oud klasgenoot met ADHD die goed terechtgekomen is. Hij heeft zelfs naast een verantwoordelijke baan een driedelige triller geschreven. Waarin de hoofdpersoon en vele andere personages uit de trilogie ADHD hebben, hoewel dat nergens zo wordt genoemd. De boeken van Rogier Hofman Tommie Pondsteen zijn een feest van herkenning!

Meer over Rogier Hofman.

1 opmerking:

Anoniem zei

Jolande, Er is een zekere Miep die dit stukje tekst totaal uit zijn verband getrokken heeft en jou hiermee probeert zwart te maken.