dinsdag 5 januari 2010

Vision Board

Van Eva kreeg ik de vraag of mijn Vision Board gewerkt had, voor mij werkt het voor geen meter schreef ze…
Grappig Eva dat je dit vraagt, 'toevallig' zei ik gisteren tegen mijn vriendin; Ik moet een nieuwe Mind Movie maken want al mijn wensen zijn uitgekomen!! Vorig jaar september heb ik van mijn Vision Board een Mind Movie gemaakt en op you tube gezet. Dit bekeek ik elke dag, soms kwam ik voor een flinke uitdaging te staan, en leek het dat hetgeen ik wenste niet zou lukken! Maar ik bleef optimistisch mijn focus houden op mijn wens, stelde me voor hoe het zou zijn. En... wat onmogelijk leek, werd werkelijkheid!


Dus houd je focus op wat je wenst;
Maak gebruik van de Kracht van het denken
Onbewust zijn mensen vaak bang voor geluk, voor liefde, voor materiële welstand.
Heel veel mensen durven niet eens gelukkig te zijn.
Of ze denken diep van binnen dat ze niet goed
genoeg zijn. Ze vinden onbewust, dat ze het niet
verdienen om gelukkig te zijn.
Deze en andere blokkades zitten in het onderbewustzijn
en steken steeds de kop op via het denken.
Waar je op focust of wat je uitzendt wordt waarheid voor je.
Door een Vision Board te gebruiken, houd je de focus op wat wilt en
kun je beperkende gedachten die in de weg staan, ombuigen naar positieve.

Jij kunt dit ook doen als je wilt, of je kunt onmiddellijk beginnen door sommige van de cool gifts gemaak door Ryan te gebruiken;

Download ze gratis hier.

Geen opmerkingen: