dinsdag 16 september 2008

Visualisatie Booster van je Vision Board

Hier hebben wij op gewacht! Zes weken geleden zag dit interview

met Ryan uit Australië (waar de The Secret is gestart) die een effectief hulpmiddel heeft uitgevogeld waarmee je alles wat je wilt in je leven sneller kunt manifesteren. Door hier 2 maal per dag naar te kijken.Ik raakte besmet door zijn enthousiasme en downloadde Hier 2 van zijn gratis filmpje en begon dit 2 x per dag te bekijken en wat gebeurt er?

Ik was in die periode op zoek naar een vakantie appartement aan de kust omdat ik in Den Haag onderzoek ging doen in het Nationaal Archief. Ik vond kleine, dure appartementjes waar ik mijn laptop op schoot zou moeten houden. Door de Mind Movie filmpjes bleef ik geïnspireerd en in vertrouwen. En Yes, ik vond iets wat me paste. Toen ik aankwam bleek het boven verwachting te zijn het was perfect! Het loungeset op het terras bleek een heuse Jan Des Bouvrie, een schitterende
Sie Matic keuken en ga zo maar door! Het meest bijzondere was wel een enorme werktafel met uitzicht op zee!

Inmiddels heb ik mijn eigen Mind Movie gemaakt het is een geweldig proces en het resultaat mag er zijn. Kijk maar op YouTube
Wil je ook van je Vision Board een Mind movie maken? Kijk dan op Mind Movie.com


Expect Success!
Liefs Jolande

1 opmerking:

Anoniem zei

Hey Jolande bedankt! Ik heb de gratis Mind Movie Health gedownload, en elke dag 2x gekeken.En ik ben nu al 2 kilo slanker! Ik heb dus snel de Mind Movie creation kit besteld, en ga mijn eigen Mind Movie maken die ven jou ziet er zo mooi uit.

Succes Liefs Sofie.