woensdag 7 november 2007

Wet van Aantrekking 'testen' het 17 Seconden spel.

Een manier om de Wet van Aantrekking te ‘testen’ is het 17 seconden spel.

1.Kies 3 willekeurige dingen, die niet belangrijk voor je zijn ( om onbewuste blokkades voor angst te elimineren)

Bijvoorbeeld; Uil, rood glas, blauwe steen.

2.Ontspan en ga in de Alfa staat. Denk 17 seconden aan elk ding zoveel mogelijk in detail. Kijk op een klok met een secondewijzer, zodat je 17 seconden kunt focussen per gekozen ding.

3.Voel dat je het gekozen ding kunt zien, aanraken of ontvangen,doe dit met elk van de 3 gekozen dingen. Voel de verwondering en de Vreugde die je zult ervaren als je deze dingen hebt gemanifesteerd.

4.Geloof dat je deze dingen zult zien, krijgen of tegen zult komen in de komende dagen. Weet dat dit zal gebeuren en laat het dan los.

5.Wees niet geobsedeerd over het wel of niet zien van deze dingen, maar wees wél alert, zodat je ze zult opmerken wanneer zij verschijnen.

6.Wanneer zij verschijnen, en dat zullen ze zeker, voel dan dankbaarheid tot in het diepst van je totale wezen. Dit zal helpen je ‘Brain’ te trainen om meer manifestaties toe te staan

Loslaten gaat gemakkelijker als je heel duidelijk hebt wat je graag wilt, dan doe je het 17 seconden spel om in het vertrouwen te komen. Je zult ervaren als je de 6 punten in praktijk brengt, je al snel de 3 dingen zult manifesteren, zien, of krijgen. De 3 dingen in deze oefening had ik uitgekozen. Diezelfde avond al, zag ik de uil op ons dak zitten! De volgende dag bezocht ik een expositie waar een tafel vol rood glas stond. Wow, wat een goed gevoel, nu de blauwe steen nog, na 5 dagen nog geen blauwe steen gezien te hebben begon ik te twijfelen en ik klaagde hierover tegen Marius. Hij keek mij verbaasd aan en vroeg; “ heb je die nog niet gezien? Hij is recht voor je neus!” En nog zag ik hem niet, wat bleek nu, de dame recht voor mij droeg een enorme blauwe steen en deze was prachtig geslepen, ik had een ruwe steen gevisualiseerd. Een mooie les, er hangt al jaren een tekst op ons toilet;” Wens en laat los, vertrouw op het Universum om de details in te vullen”

Geen opmerkingen: